torsdag 17 juli 2008

Första semesterveckan!

Jahopp, då har man fått semester! Började riktigt bra med läkarbesök på måndagen vilket visade vad jag trott hela helgen: Bihåleinflammation, så nu blir det penicellin i 10 dagar!


Nu till helgen skulle ju Malin och jag ha vår "lillsemester", bara komma bort själva och shoppa o sola, grilla o dricka lite vin och framförallt slappa! Men nu har de planerna raserat... Hoppas att vi kommer ut på en shoppingtur på lördagen och förhoppningsvis även en kväll ute i Kalmar. Har pratat med Oskar så det blir nog lite förfest där, han hade ju också planerat komma till vår stuga ändå, så vi får helt enkelt göra det bästa av situationen... Fast det känns lite surt just nu faktiskt!


Idag är det torsdag så det är Casablanca, Andreas är iväg på förfest hos Mia o Fidde. Jag har inte en aning om vad jag ska göra, Theo sover... Malin kommer hit en runda sen när hon slutat jobba, efter 22.00, så lite sällskap får jag ju iaf.. Får väl sova efter det, det blir nog en lång dag imorgon om Andreas ska ligga bakis hela dagen. Så jag kommer väl gå här o sura, om vi inte åker en sväng nånstans...


Nä men nu ska jag fixa naglarna och plocka ögonbrynen, i brist på annat... Kommer inte hinna med det på lördag... Usch så fruktansvärt ointressant detta blev! O va jobbigt det är när space-tangenten inte funkar som den ska så orden sitter ihop lite här och var...


Nä men ha det bra!

Såhär gosigt har vi haft det denna veckan när mamma varit sjuk o trött! Fast det har blivit en hel del bus ändå vill jag lova, på onsdagen la han den bärabara telefonen i micron o satte igång den, så nu har vi ingen bä'rbar telefon längre! Men världens sötaste underbaraste är han ändå!

Inga kommentarer: