tisdag 27 december 2011

Längesen

Hej hopp! Nu var julen helt plötsligt över. Jag får återkomma med lite bilder och sånt sen. Barnen är helnöjda med julen och alla presenter! Idag vaknade jag med världens halsont och är allmänt hängig, men jag har fått lite gjort ändå. Ska bara försöka få 2 diktat till skrivna sen är jag klar med skolarbetet med =) Sen blir det soffan en stund.

I julklapp fick jag en iphone av min älskling =) Det var väl nästan dags för en ny telefon för min del. Imorrn blir det Kalmar för lite shopping och sen ska jag ha ungarna i ett par dagar och mysa. Till helgen är det ju nyårsafton också, shit dagarna bara försvinner!

Nä lite plugg nu!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Jag visste att du skulle få en iphone.;-) Jag fick en ny mobil, ingen iphone, hehe.:-) Ha det bäst!<3 PussKram!<3