tisdag 17 september 2013

Höst

Väl hemma i Sverige möttes vi av höst, riktig höst. Regnet öste ner när vi steg av planet. Barnen var superduktiga och inget gnäll alls från dem trots att klockan var 02.30. Mycket imponerad!

Efter en riktigt trött-och-seg-dag igår så är vi nu tillbaka i verkligheten. Sitter på bussen till första jobbpasset, 14-timmarspasset :-/ Kommer ju inte direkt vara pigg ikväll kan jag lova. Har lyckats få till en härlig förkylning med, näsan rinner och hostan irriterar. När jag kurerat mig från detta kör vi hårt med träningen igen. Har faktiskt saknat mina pw :)

Min PT- period är över men jag bär med mig mycket, jag har lärt mig en hel del och jag har bildbevis på att det funkade. Så bara jag blir frisk så kör jag igen på egen hand, måste komma ifatt lite med sömnen också. Nu är det slut på All inclusive ;)

MEN vi har haft en underbar semester och fått fina minnen som vi bär med oss i höstrusket! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Välkomna Hem!!<3
Du får Krya på dej nu då och bli pigg snabbt!!<3
PussKramLove!<3