fredag 5 december 2014

👍

Nu Ă€r det ungefĂ€r ett Ă„r sedan tĂ„gen började gĂ„ till Karlskrona frĂ„n Emmaboda. Jag har ju börjat Ă„ka buss nu pĂ„ barnveckorna pĂ„ morgonen för att det passar mig lite bĂ€ttre, man vet att de alltid gĂ„r, det Ă€r fasen skönare och jag tar in typ 20 minuter pĂ„ flexen varje dag. 

I dag nĂ€r jag hoppade pĂ„ bussen sĂ„ var det vĂ€rldens gladaste busschaufför, han körde ofta förr nĂ€r det bara gick bussar. Han var alltid sĂ„ pratglad och berĂ€ttade att han skulle gĂ„ i pension nĂ€r tĂ„gen börjar gĂ„. I dag satt han bakom ratten igen "HEJ!! Det var lĂ€ngesen!!" sa han med största leendet :) dĂ„ hade vĂ€l han fĂ„tt hoppa in och köra en vĂ€nda nu och var himla glad för detta :D Det gjorde faktiskt min fredag liite bĂ€ttre. Det Ă€r sĂ„ hĂ€rligt att se folk som Ă€r glada och trevliga! 

Ha en trevlig fredag! Pusshej!

Inga kommentarer: