tisdag 27 oktober 2015

Tillbaka till verkligheten

Efter en alldeles underbar vecka i det stora äpplet så är vi nu tillbaka i verkligheten. Vi hade det såå bra. Om jag ska säga något negativt så var det att jag aldrig riktigt kunde ställa om tiden, jag var himla trött på kvällarna. Lyckades vara vaken till 23.00 ett par kvällar men det var precis ;) Man kan knappt fatta hur mycket vi faktiskt sett och upplevt. Vill verkligen åka tillbaka dit igen en dag. 

Resan hem gick jättesmidigt, det är lättare att ta sig ur USA än in kan jag säga. När man ska in så är det kö, kö, kö och fotografering, fingeravtryck och utfrågningar. När man ska ut är det i stort sett att gå igenom säkerhetskontrollen sen bye bye. 

Vi hittade hem till SATC-stjärnan Carrie Bradshaws lägenhet och satt på hennes trappa. Coolt!

Måndagen den 19:e oktober tog vi en tur upp i Empire State Building. Den näst högsta byggnaden i New York. Underbart att se solen gå ner över den stora staden och de tusentals lampor som tänds. Den största överraskningen var dock när min underbara sambo helt plötsligt plockade fran ringar och frågade om jag ville spendera resten av våra liv tillsammans. Jag var verkligen inte beredd på detta, men jag sa ju givetvis ja ;) haha.


Vi har verkligen haft den perfekta semestern. Detta kommer jag leva på länge. 

Nu är det bara att komma tillbaka till verkligheten med jobb och allt. Tack för världens bästa present älskling <3 Det kunde verkligen inte blivit bättre! 
Pusshej

Inga kommentarer: