tisdag 23 februari 2016

5:2

Fick en knäpp igår. I dag börjar jag med 5:2, tänkte köra några veckor bara för att testa. Lite kul faktiskt. Dagens:

Frukost; lättfil med lite kanel och ett kokt ägg.

Lunch; omelett på bara 2 ägg och kryddor + en morot

Mellis blir en morot och grönt te. Sen har jag inte kommit längre i planeringen men det känns som att jag måste bestämma kvällsmaten innan jag sätter mig vid bordet, annars kommer det inte gå bra ;) Vet inte riktigt vad som hänt med mig nu, tränar 4-6 dagar i veckan och äter nyttigt (kanske inte tvärnyttigt på helgerna) och ändå går jag upp i vikt. Tänkte försöka chocka kroppen i några veckor nu med 5:2 så kanske det händer något :) Jag känner mig själv så pass att jag vet att jag inte kommer hålla ut någon längre tid, dieter är inte riktig min grej, men nu behöver jag en kickstart ! Pusshej

Inga kommentarer: