fredag 15 december 2017

Julstress?

Jag har inte känt någon julstress i år. Alls. Vi har fått upp ett par tomtar, någon ljusstake och lite sånt, en gran kommer det väl också och sen får det vara bra för i år. Jag har någon julklapp kvar så det är ingen fara på taket där heller. Men i går när jag satt och pratade med Theo när han skulle sova så sa han "i det här huset bryr vi oss inte om julen". Det lät så sorgligt. Han menade att vi inte riktigt har skött det där med att kolla på julkalendern och så. Men vilket dåligt samvete jag fick. SÅ nu har vi planerat in lite mer julgrejer, lite bak och godistillverkning med julmusik ska vi klämma in nästa vecka tänkte jag. Så vi i alla fall kommer in i julstämning lite. Och ikväll måste vi kolla på julkalendern. Det är mycket nu.
Pusshej

Inga kommentarer: