tisdag 4 februari 2020

På väg hem ❤️

Nu sitter jag på tåget hem. Har ungefär två timmar kvar. Åh vad jag längtar. Imorse var det kämpigt. Jag har sovit så dåligt. Tror jag sov 15 minuter i stöten. Jag ska inte ljuga, jag var nervös imorse. Ett ställe jag aldrig varit på med en massa nya människor och jag skulle gå dit själv. 
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1WhdbKQBRJKO20Cvo-Cp7Ic62X5_pZ-ek

För det första vaknade jag ju en timme innan klockan skulle ringa. Så jag steg upp och sminkade mig, klädde på mig och väntade tills frukosten skulle öppna. Vilken frukost! Sämsta hotellfrukosten någonsin. Lukten som var inne i frukostsalongen, usch. Inget utbud typ alls. Kaffet var äckligt, det hade jag verkligen längtat till men vilken besvikelse. Juicen smakade gammal matta. Fick i mig en fralla sen gick jag upp på rummet igen.
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1Xij_6muMl-wxRrngsAZoffh7iTp6PtPi

Sen packade jag det sista och checkade ut. Gick upp till Cambio och smälte in. Efter lite riktigt kaffe så drog vi igång. Lagom stor grupp och bra gäng. Vi är tre stycken från Blekinge så imorgon ska jag och den ena samboka våra biljetter och hotell till nästa vecka. Känns så mycket bättre att ha någon och hänga med.

Jag är så nöjd med dagen och så stolt över mig själv att jag gör detta. Jag platsar i gruppen och jag vet fasen vad jag pratar om. Jag kommer med bra grejer och jag är smart!

Min nyfunna resekompis och jag firade dagens slut med ett glas vin på centralstationen.
https://drive.google.com/uc?export=view&id=1_Vt7QuU8__EfSpB6PB3eo3KT-H9Q_YNE

Och som grädde på moset har vi nu bokat resa till Cypern ❤️ Mycket bra dag det här. 

Nu ska jag snart gå hem och gosa med min familj, minus en Milo som sover hos sin pappa inatt. Honom ska jag minsann gosa ifatt med imorgon. Jag har ta mig tusan världens finaste familj!

Pusshej ❤️

Inga kommentarer: