onsdag 22 februari 2012

Pepp pepp!

Fjärde dagen med träning i rad nu, riktigt duktiga är vi! (idag va det iofs bara jag som tränade). Idag blev det crosstrainer och sen mage efter det, jag ska minsann inte springa runt och dallra i sommar ;-) Hoppas att jag kan hålla uppe lusten nu bara, det är ju det som är kruxet... Men min älskling är rättså bra på att peppa, eftersom han är så duktig kan ju inte jag dega i soffan :-P

Jag har varit grymt effektiv sen jag kom hem kan jag säga. Handlade direkt efter jobbet (förresten så jobbade jag på riktigt idag, riktiga pengar wohoo ;-) ), sen kom jag hem, slängde in en tvätt, satte igång diskmaskinen, fick igång elden och slängde i mig lite mat. Vid 17.45 ringde Andreas och frågade om jag kunde ta barnen tills imorrn för han va rejält krasslig, så då for jag och hämtade mina ögonstenar. Hemma igen så fixade jag en av mina 100 läxor och mailade in den för att få iallafall en sak ur världen, sen bytte jag om och tog grabbarna med mig ner till gymmet och körde ett pass.

Nu har grabbarna fått i sig kvällsmat och ska hoppa i säng. Sen blir det dusch och lite kvällsmat för mig, lite finslip på ännu en läxa som jag hoppas kunna maila in ikväll den med och sen blir det sooooffan i väntan på min älskling som sitter i skolbänken just nu =)

Imorrn är det sista jobbdagen för denna veckan och sen är det dags för en fullspäckad helg, med klippning, läxor, städning, en tripp till Nybro för att hämta mer läxor hos snälla Linda... Hoppas även på att hinna med lite mys och lite lugn och ro med min älskling... och så lite träning med förstås ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Heja Heja Heja Bunny!<3 You go girl!<3 Pusskram!<3