tisdag 21 februari 2012

Upp som en sol ner som en pannkaka ;)

Igår va en mkt bra dag. Hade riktigt kul i Karlskrona, börjar känna mig mer och mer hemma på ortopeden nu :) Imorrn är första dagen jag jobbar där på riktigt :) vi har ju lite sportlov denna veckan så jag har satt upp mig på att jobba onsdag och torsdag, lite extra klirr i kassan skadar ju aldrig :) :)

Jag va faktiskt lite nyttig och åt bra mat igår, när jag kom hem blev det plugg i 2 timmar sen blev det gymmet i 1 timme. Så duktiga va vi igår och jag bara inväntar träningsvärken! Sen kollade vi på big brother, vilka stjärnor alltså! Sen blev jag hungrig o hittar lite pizza i kylen, suck, varför kan man ju undra när jag varit så duktig!? Jaja, nya tag i dag.

Sitter på bussen till Karlskrona nu, strax dags att vila lite innan nya tag på jobbet. Ikväll blir det mer plugg och mer träning och ingen pizza ;)

Ha en bra dag! Pusshej!!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så duktig så Kluddan!<3 Pusskramlove på dej Bunny!<3