måndag 2 juli 2012

Människa igen :)

Nu börjar jag sakta men säkert bli människa igen :) jag fick antibiotikadroppar på hälsocentralen i fredags och så har jag kört utan smink mesta delen av helgen, så imorse va det mycket lättare att öppna ögonen. Har en del halsont kvar men det blir bättre och bättre det också.

Ikväll ska grabbarna hem till mormor som har semester och sova över och mysa lite :) Men först ska jag mysa med dem en stund innan jag släpper dem ;)

Igår provade vi min nya glassmaskin, spännande... Själva smaken va supergod, men jag gjorde lite fel så jag svor en del innan det blev klart ;)

Nu blir det strax jobb och det ska bli så skönt att jobba utan skiten i ögonen!!! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad skönt för dej Bunny att det blivit bättre!<3 GOTT med glass!:-) Pusskram!<3