torsdag 28 juni 2012

Kurerar mig...

Nu får det va nog. Jag gick hem från jobbet idag och bestämde direkt med kollegorna att jag inte kommer imorgon. Jag fick tid på hälsocentralen 11.45 imorgon så jag kommer ta sovmorgon, stiga upp och duscha, köra ner till hälsocentralen, hoppas på någon form av dundermedicin som gör mig frisk, sen hem och bädda ner mig och koncentrera mig på att bli frisk. Orkar verkligen inte vara sjuk mer nu.

Jag kom hem vid 13-tiden idag, fixade lite lunch och sen slocknade jag i soffan, vaknade vid halv fyra tiden när min älskling tittade in en stund, sen har jag bara legat i soffan och läst. Jag vill bli frisk nu så att jag kan göra saker och inte vara helt slut hela tiden. Sist jag skulle träna va förra onsdagen tror jag, körde 6 minuter på crosstrainern sen va jag helt slut, nästan svimfärdig och helt genomsvett. Så nu tränar jag inte förrän jag är frisk!

Hämtade ut ett HM paket på vägen hem innan, beställde lite grejer på rean, 3 par sommarbyxor som kommer va perfekt att ha på jobbet i sommar och sen två linnen med, skitbra och billigt blev det med =)

Nä nu intar jag liggande postition igen... pusshej!

3 kommentarer:

Lufsan! sa...

Krya på dej fort nu Bunny!<3 Pusskram!<3

Unknown sa...

nej att träna innan man är helt frisk är kasst, jag provade också :/

Unknown sa...

Nej att träna innan man är helt frisk är helt kasst , provade också :/