onsdag 26 september 2012

Sammanfattning

En liten sammanfattning av de senaste dagarna:

Har varit hemma ett par dagar med en hängig Milo. Inget kul att lämna honom på dagis idag kan jag säga. Jätteledsen och detta trots att Wilma kom dit samtidigt. Men det har troligtvis gått över nu.

Hemma är det byggkaos, mer än så säger jag inte, tycker kaos är ett passande ord helt enkelt. Sen att vi ska ha kalas för min Theolicious på lördag det får helt enkelt bara gå :)

Min största älskling fyllde ju år i lördags med. Vi spenderade dagen och natten på Ronneby brunn, där vi åt gott och badade och fick behandlingar och bara va. Jag tog en ansiktsbehandling vilket jag starkt ångrar, fick nån typ reaktion på det så jag har fått typ munsår i halva ansiktet :( Men men, det va skönt en stund iaf, nu värker halva trynet mest...

Lite bilder med sen ska jag slappa på bussen till jobbet!

Kolla in Milos stil när han slocknade sittandes i soffan :)
Och den flitigaste arbetaren som verkligen älskar att snickra och greja :)

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Kommer bli kanonsnyggt sen när allt är klart, ingen direkt tröst nu i all byggkaos, men men... Hoppas värken i ansiktet försvinner snart, stackars dej Bunny!<3 Söta buspojkarna är!<3 Pusskram!<3