tisdag 18 september 2012

Slut som artist!

Helgen va ju inte direkt lugn, det va städning halva helgen och sen kalas resten av helgen, bara det blir man ju rätt trött av!

Igår gjorde jag min debut på kvällsmottagningen, det innebär att det är tjugo mottagningar inbokade på kvällen, två läkare en sköterska och en sekreterare som ska skriva alla dessa mottagningar innan man går hem. Jag blev inte riktigt klar, har fyra kvar för det strulade lite med dikteringen för en läkare. Så jag får ta igen det på lunchen eller nåt idag... Jag åkte då hemifrån typ 6.19 igår och kom hem 22.13... Inte riktigt okej att börja veckan så känner jag nu. Jag är trött!

Syster yster va ju hemma med förra veckan och så här söta va vi i lördags.

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Ta det lugnt Bunny!<3 Åh, så söta ni är!<3 Ta hand om dej väl nu!<3 PussKram!<3