tisdag 30 oktober 2012

Piggelin?

Nja, inte riktigt kanske... Och värr blir det. Bussen lämnade precis stationen i Emmaboda 6.19 om 16 timmar är jag tillbaka igen efter jobb. Min vanliga arbetsdag slutar 17.15, vid 17.30 börjar nästa pass, kvällsmottagning. Det känns lite lugnare idag faktiskt, har varit lite nervös men det kommer gå bra, är det något jag inte får ihop så sparar jag helt enkelt det till imorgon :)

Träningsfritt idag med, annars känner jag faktiskt att jag kommit in i ett bra flyt med den biten. Inget avancerat men kör crosstrainern så ofta jag kan och orkar.

På torsdag flexar jag ut en timme tidigare så att vi hinner in till Kalmarpolisen och hämtar mitt pass och köper en ny resväska till mig, sen kommer jag helt ärligt börja packa i helgen, vill inte glömma något! Min bikinis kommer idag, så de får jag hämta ut imorgon eftersom jag kommer hem så sent idag. Då är det bara att hoppas att de passar :)

Dags att börja skriva en lista med kanske! Det är nära nu hörrni:) :) :)

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så duktig Kluddan!<3 Ta hand om dej väl nu!!<3 Pusskram!<3