onsdag 31 oktober 2012

Goooodmorning!

Jag kan ju inte säga att jag direkt studsade upp ur sängen idag. Gårdagen tog rätt hårt faktiskt. Trots att jag slapp danskan igår så va det tufft, jag blev inte riktigt klar men det tar jag idag :) Jag va hemma typ kvart över tio och då va det bara duschen och sängen som gällde!

Mina bikinis kom i brevlådan igår :) Jag har inte hunnit prova dem än eftersom vi märkte det först idag. Men jag tror det blir bra :)

Nä nu ska jag faktiskt vila lite. Dagen bjuder ju på 10 timmars jobb, sen lite träning och mys och Greys ikväll förstås!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Gåmån på dej!<3 Kan förstå att du inte studsade upp..... Vad kul att bikinisen kommit, dom kommer säkert sitta kanonsnyggt på dej!<3 När åker ni & ska alla killarna med?<3 Sköt om dej väl nu!<3 Pusskram!<3