onsdag 10 juli 2013

Njuter för fullt

Halva semestern har nu gått, har haft det toppen så här långt. Nu vill vi bara ha lite mer fint väder med :)
Igår var syrran och jag en sväng på Öland, verkligen toppenväder, vi lyckades få lite färg :) Sen tog vi en runda till hm och fyndade lite. Väl hemma spelade vi lite tevespel och sen tog vi en timmes promenad innan vi gjorde mojitos och grillade med arbetarna. Kvällen avslutades med buzz och sen slocknade vi alla fyra i soffan framför en film :) En riktig semesterdag!

I dag har det varit lugnare. Frukost med syrran på fenix, sen fika hos Anna och flickorna. Syrran och jag har snöat in oss lite på korsord för tillfället med som varje sommar ;) Efter att Emma åkt har jag tvättat, plockat, diskat, suttit en timme med en massa fakturor och nu kört en mil på crosstrainern. Känner mig såå duktig :)

Strax duschen och sen en massa slappande och så håller vi tummarna för att det blir bättre väder imorgon så jag slipper göra mer nytta, det är ju trots allt semester ;) pusshej

Dagens utsikt: inte så himla skoj väder...

1 kommentar:

Lufsan! sa...

TACK för igår!<3 Ha en fortsatt FIN Semester!! PussKram!<3