torsdag 25 juli 2013

Träning



Aldrig mer ska jag slarva med träningen under en sådan lång period som jag gjort under denna semestern! Det kändes som att börja på noll i söndags när vi körde första armar- magpasset på länge. I måndags kom träningsvärken men vi körde på med benpasset från hell. Träningsvärken i ben och mage har inte varit nådig kan jag säga. I mitt jobb sitter jag ju typ hela tiden, man blir väldigt stel av det och man känner sig som en 90-åring när man ska ta sig upp från stolen efter att ha suttit en stund! 

I dag känns det dock bättre, lite kvar på insidan av låren bara. Körde lite kettlebells igår, det är jobbigare än man tror, men det är skönt att få igång kroppen efter så mycket stillasittande.

Shoppade lite nytt till träningsgarderoben i Malmö, ett par Nike-shorts (grymt sköna) och så fyndade jag en Adidasjacka, har alltid velat ha en sån, men tyckt att de vart för dyra för att användas så lite, man har ju liksom inte den på när man tränar. Men jag tycker de är så snygga! Och nu va den nedsatt till 400 kr, så då slog jag till :)

Oj vad resan gick fort i dag, strax framme på jobbet! Pusshej 


1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad duktiga ni är!! Supersnygga träningskläder!! När började KB i Simhallen igen?
PussKram!!<3