torsdag 14 november 2013

Hej hopp!

Dåligt med bloggandet nu. Veckorna bara flyger fram! Jag hinner liksom inte med. Nu känner jag att motivationen till träningen har börjat infinna sig igen, jag har minst sagt varit inne i en svacka. Men nu har jag kört två varv (efter ikväll) på mitt träningsschema och det känns faktiskt bra. Det känns mycket bättre när jag nu får lite hjälp av min duktiga sambo så jag får till övningarna rätt. Jag har levt med träningsvärk de senaste dagarna kan jag säga! Men det är skönt, skönt att det tar där det ska. Ikväll blir det ryggpass på Actic. Det blir mycket träning på "det stora" gymmet nu, det blir ju faktiskt roligare med lite ombyte. Barnveckorna blir det träning hemma och de andra veckorna försöker vi träna de flesta passen på Actic. 

Nu ska jag bara hålla fast vid denna motivationen och kämpa, kämpa, kääääämpa! Pusshej





Just det, har ni kollat denna sidan? Rättså bra faktiskt!

http://www.kanjagtrana.se

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Härligt att du hittat motivationen igen!! Heja Heja!! Du är bäst!! PussKram!<3