tisdag 26 november 2013

Trötter

Jag är såå sjukt trött nu, ungefär hela tiden! Just nu är jag grymt hungrig med, vart är världen på väg? Helgen kom och gick alldeles för snabbt som vanligt. Jag och grabbarna tog en runda till mamma i lördags och sen var vi och bowlare med bästaste familjen Jäghagen/Lennartsson och kvällen avslutades hemma hos oss med en massa mat, godis och mys. Fler sådana helger åt folket! I söndags var vi lite tröttare och hade en lagom mysdag med en vinterpromenad, film och fotbollsträning. 

Träningen blev lite lidande i helgen men dettar vi igen nu. Träningsfritt imorgon så jag hinner med tvätt, matlagning och att betala räkningar. Planering, planering! Nu måste jag vila en stund. Pusshej! 

1 kommentar:

Lufsan! sa...

TUSEN TAAAAACK Bästaste Familjen Svensson/Stenqvist för en myspysig lördagskväll!!<3 Som sagt mer såna åt folket!:-) PussKram och Massa Kärlek!!<3