onsdag 29 april 2015

Hoppsan!


Näst sista jobbdagen  innan semestern i dag. Jag skulle behöva en dag till, har så himla mycket jag vill göra klart innan jag åker. Men det går nog inte i vilket fall, mina doktorer är väldigt produktiva denna veckan så jag får lämna över till mina kollegor. 

Det viktigaste är att jag får ordning på sakerna jag ska ta över efter Lottis som jobbar sin sista dag i morgon :-( 

Jag har nästan packat klart barnens väskor nu, bara ett par skjortor som ska strykas med. Min egen packning har jag inte kommit så långt med, provade bikinis igår och har hängt fram en massa klänningar som jag måste gallra lite bland. Man kan tydligen inte ta med hur mycket som helst?! 

Det känns ändå skönt att vi har tre lediga dagar innan vi åker så man hinner packa om några gånger ;) Pusshej! 

Inga kommentarer: