tisdag 19 maj 2015

För mycket tid!

God morgon! 
Jag steg nog upp lite väl tidigt i dag. Jag har för mycket tid över. 

I går satte jag igång med Olgas "träning för kvinnor" igen. Riktigt kul att styrketräna lite, känns som det var längesen. I dag är min hals dock inte med på noterna så vi får se hur det blir ikväll. 

Snart dags att väcka mina små troll. De brukar vara duktiga på morgonen. I alla fall den äldre av dem. Den lille har sitt humör den. 

I går fick jag flashbacks från barndomen. Hämtade Theo på skolan och sa till honom INNE I skolan att hämta väskan och stoppa i skrivläxan för den måste vi göra innan onsdag då den ska lämnas in. Han går iväg och hämtar sina saker och vi åker hem. På kvällen ska vi göra läxan, men hoppsan! Vart är skrivläxan?! Jag tänker att Theo är preciiiiis som hans morbror var i den åldern. Han ligger redan lite efter efter semestern och att han låg sjuk med öroninflammation förra veckan. Han tänker inte alltid logiskt den där ;)

HOPP!

Mitt fina halsband från SNÖ of Sweden. Det är så himla fint. Gillar verkligen deras smycken. 
Dags att väcka boysen! Pusshej!

Inga kommentarer: