fredag 29 maj 2015

The winner takes it all

Härlig morgon! Vi har kört en lite vikttävling hemma denna veckan. Störst viktminskning procentuellt till i morse. Jag vann :) Man kan väl säga att vi lagt på oss ett par trivselkilon i vår. En tävling ger liksom en liten extra kick i baken. 

På tal om baken ja, Emma och jag rev av ett benpass igår, det börjar kännas lite smått nu, undrar lite hur det blir till kvällen...?! Gött!

Dagen kommer att spenderas på avdelningen, pga sjukdom så hoppar jag upp igen. Efter jobbet blir det dejt med finaste Lottis :) Ikväll får det tyvärr bli lite städning, behövligt kan jag säga hoppas på att slippa det i helgen sen. Syster och jag ska in en runda till stan i morgon. Det är ju en lite prins som fyller år snart så lite presentshopping blir det, kanske något litet klädesplagg med. 

Ha en trevlig fredag mina vänner :)

Inga kommentarer: