söndag 14 juni 2015

Redan slut?

Vad hände med den här helgen? Underbar helg, som började otroligt bra med finaste skolavslutning för min fina Theo. Efter det bara det av till Kalmar för mig och syster för snabbshopping. Väl hemma vid 20-tiden satte vi oss ute i varsin stol med varsin cider och blev såååå trötta. Vi gick ner och kollade på gladiatorerna sen slocknade vi!

På lördagen var det dags att fira min fina Milo. En massa kompisar och bus i V-hallen. Efter detta hoppade jag och Emma i poolen med varsin cider på det blev det Singstar, grillat och spel :) Perfekt och välbehövlig lördagkväll! 

I morse blev det städning och matlagning för denna tanten. Sol en stund och sen en timmes promenad. Sen kom kidsen och vi hade tacomys. Dagen avslutades med drakflygning. Det är så himla skoj! 

Just det, vi gjorde keso-bananplättar med mixad frusen ananas och banan, så himla gott. Måste dock söta plättsmeten med något tror jag! 

Det blev lite upprepning nu kände jag men lika bra att redovisa heeela helgen ;) pusshej!

Inga kommentarer: