söndag 21 juni 2015

Sista jobbveckan innan semester!

Nu försöker jag ladda för sista jobbveckan. Inte alls taggad måste jag säga. Långvecka dessutom. 

Har precis lyckats få till ett helt okej benpass. Det hör inte till vanligheten detta; matlådor klara, träning klar, tvätten strax klar och huset någorlunda städat och klockan är 18.15 en söndagkväll. 

Jag har kommit på en utmaning för mig själv på gymmet. Jag SKA klara detta innan sista augusti och då ska ni jäkla få se! Långt kvar eftersom jag är en fegis men lite i taget så! 

Vår Biggest looser-tävling går hyfsat, jag leder inte men i fredags hade jag gått ner 3,2 kg sammanlagt, det känns helt okej. Helst vill jag gå ner 3,3 kg till men nu är det snart semester så det är inget jag kommer hetsa med. 
Nu är ju inte jag överviktig och det har mest blivit en kul grej att tävla med varandra. Du kan vara lugn mamma ;) Men våren har lagt några extrakilon på mig så ett par kilo bort skulle inte skada :)

Nu blir det dusch och sängen. Fotbollen lockar inte mig alls faktiskt ;) pusshej

Inga kommentarer: