fredag 14 augusti 2015

Gillar inte läget

Från och med måndag kommer vi att få åka buss till jobbet i tre veckor, fine liksom det har jag gjort förr i typ 2 år när de byggde om banan. MEN nu kommer då att ta 65 min enkel resa. Fan inte okej alltså, tidigaste bussen går 6.45 och är framme 7.50, vilket betyder att jag kommer vara en halvtimme sen varje dag och ska jag jobba full dag min långvecka så är klockan 19.30 när jag är hemma. Barnveckan får jag lämna en stund tidigare på fritids och sedan gå tidigare från jobbet för att kunna komma hem i tid. Känner jag tågmänniskorna rätt så lär det bli mer än tre veckor också. Livet suger lite just nu. Aaaa just det sitter ensam en fredagkväll och tycker synd om mig själv gör jag också. Men imorrn blir det andra bullar! Då ska vi bort till finaste familjen Anna och äta lite och sen ska vi minsann på visfestival! Pusshej

Inga kommentarer: