måndag 24 augusti 2015

På banan!

Denna helgen flög förbi fort. I lördags var det fotboll i Emmaboda. Min Theo är så himla duktig nu, han gjorde första och enda målet i första matchen, han har verkligen utvecklats och har fått jättebra kontroll över bollen. Ja jag skryter men jag är sjukt stolt! Givetvis var de andra grabbarna också superduktiga :) Jag var med och fixade med kiosken på morgonen så jag var där redan 07.30. 

Sen var det hem och iväg och hämta sötaste flickorna Alma och Vega som vi spenderade eftermiddagen och kvällen med, det blev bad, en massa hopp på studsmattan och en och annan glass. Underbara ungar de där! Sen kom deras föräldrar och då beställde vi pizza och bara var i ett par timmar. Helmysigt. Jag var dock inte svårsövd den kvällen.

I går hann jag med en del med först en promenad med syrran på drygt 7 km, sen låg vi och solade ett tag och sen blev det det gamla vanliga; tvätt, matlådsfix och plock. Efter detta kom mina grabbar :) Efter kvällsmaten hann jag till och med få till ett gympass med! Stor skillnad snabbt nu i början när man bryter sina dåliga sommarvanor då man ätit skräp och inte tränat. -2 kg första veckan, mest vätska och så men lite motivationshöjandwär det. Så nu är vi tillbaka på banan igen! 

Tyvärr inte mkt bilder tagna nu, måste tömma telefonen! Pusshej

Inga kommentarer: