lördag 5 september 2015

Min prins!

Jag vet att jag sagt det förr men min son är en riktig stjärna! Poolspel i dag. Det allra sista för min stora prins. Trots regn och rusk gjorde hela laget en strålande insats! Theo gjorde två mål, det enda i tredje matchen och ett av fyra i fjärde matchen. De har sånt spel så man blir tårögd! Man ser att killarna på plan känner varandra, de är så samspelta. De var helt klart en klass för sig i dag. På riktigt. Längtar redan till nästa år då de börjar spela seriematcher. 

Vi får inte glömma föräldrarna till killarna i vårt lag. Vi har ett underbart gäng, alla goa och glada och trots vädret så är alla superengagerade och grabbarna älskar vårt hejande och hyllande. Där ligger vi lite i överkant måste jag säga ;) Man hör folk som gnäller om att behöva stå i kiosken och engagera sig i grabbarnas aktiviteter men i detta gäng är det inga konstigheter, vi har sååå kul! Alla VILL vara med! 

Här är han min stjärna! Finaste fotbollsspelaren i världen! Snart har jag dessutom de två finaste fotbollsspelarna i världen då lillkillens grupp snart ska dra igång. 
Stoltare kille får man leta efter! Efter andra målet kom han "Mamma! Jag gjorde det igen"! Stoltare mamma finns inte på denna jord! 

Pusshej

Inga kommentarer: