lördag 26 december 2015

Rutiner och planering.

Sitter och för in mina kommande jobbkvällar och jobbhelger 2016. Från och med första januari tar vi över vårt "egna" från akuten. Vilket innebär att vi måste jobba längre dagar. Vi är 15 st som rullar på detta så det blir inte jätteofta men tillräckligt med bök när man har barnen varannan vecka... Min andra jobbhelg hamnade på midsommarhelgen. Grattis till mig 😎 

Fick även en juicebok av syster i julklapp. Precis vad jag ville ha, tänkte jag skulle juica lite i början av januari. Men planering på det krävs. Men jag gillar att planera. Det är bara jobbigt när planerna inte går i lås som jag vill. 

Jobbat har jag gjort i dag också, det gick fint. Tiden gick jättesnabbt och jag hade o göra hela tiden. Fler 4-timmars jobbdagar åt folket ;) pusshej


Inga kommentarer: