torsdag 7 januari 2016

Det här med att blogga!

Ja tiden springer iväg och man hinner liksom inte riktigt med. Jag började göra ett lååångt inlägg om 2015 på nyårsafton men jag blev inte riktigt klar. Ska försöka göra färdigt det när jag hinner.

Nu har en veckas ledighet passerat och jag är på väg tillbaka till jobbet. Känner mig inte alls taggad faktiskt. Men två dagar ska jag väl klara sen får jag va ledig lite till :) 

Har inte riktigt haft den start på året jag hoppats på. Bortbjudna var och varannan dag så maten har inte varit den nyttigaste ;) Men trevligt har vi haft ❤️ Vi kom i alla fall igång med träningen rättså bra faktiskt. Tre dagar på rad och ikväll kör vi igen. I morrn ska vi till fina vänner så då blir det fusk på alla plan men på måndag, då är det allvar! Haha! 

Nu slappar vi en stund innan jobb! Pusshej

Inga kommentarer: