tisdag 10 maj 2016

Gaaaaah!!!!

Sprang i går. Tänkte det skulle vara sista passet innan loppet en vecka senare. Jag ville stanna och slänga mig på marken och skrika typ hela tiden. Det var såååå jobbigt, varmt, tungt och alldeles döjobbigt! Det blev bara 5 km, halva sträckan jag ska springa om 6 dagar!! Hoppas på kallare väder och i helgen blir det inte en droppe alkohol vill jag lova! Sprang i mitt nya linne så jag kände mig i alla fall snygg när jag sprang och höll på att dö lite ;) Första gången i år jag sprang i linne faktiskt.


Vi fick våra tröjor som vi ska springa i igår, hoppas det regnar annars kommer man se varenda svettdroppe på denna ljusblå tröja! Haha! 

Nu bär det av mot utbildningsdag i Gullberna park med bästa kliniken! Hoppas det blir lika kul som förra året :)
Pusshej!

Inga kommentarer: