tisdag 29 november 2016

100 dagar ❤️

Nu har jag skickat in delkurs två i min utbildning. Bara en kvar nu! Första kursen tog typ tre gånger så lång tid att bli klar med som den andra. Min plan är att ta det lugnt med trean nu, de har ändå stängt i 3-4 veckor över jul och nyår så jag siktar på att vara klar med den när de öppnar igen. Sen är det bara tentan kvar 👍🏻 Bara allt blir godkänt också :) 

I dag hade vi en bra morgon. Båda två steg upp när jag sa till, borstade tänderna och klädde på sig. Sen gick Theo till och med ut och skrapade bilen ❤️ Denna killen alltså, han kommer göra någon flicka väldigt lycklig i framtiden! 

Bara känslan av att sitta på tåget och inte kunna plugga för att jag inte har något att plugga. Ska bara njuta av lugnet och känna livet i mig ❤️ Pusshej!

Inga kommentarer: