måndag 14 november 2016

Min prins Theo ❤️

I går söndag ringde klockan 5.45. Upp och stoppa i sig lite frukost och sen iväg till sporthallen för att agera kiosktant eller kioskpuma, vilket man vill ;) Grabbarna gjorde en enorm insats och tog sig till final där de tyvärr förlorade. Men en silvermedalj i Jul Kul cup 2016 är så jäkla grymt!!! Stoltare mamma får man leta efter! Efter 11 timmar i sporthallen så var min kropp slut. Jag hade så ont hela kvällen men det var det värt ❤️

Bästa laget:


Min prins får medalj ❤️ Han var enormt trött på kvällen kan jag meddela. Ville bara gå och lägga sig och somnade på två röda.

Stolt kille! "En del blev ledsna när vi inte vann finalen, men jag var jätteglad, vi kom ju tvåa!!" ❤️ Så rätt! ❤️

Jobbdags nu, hoppas på att jag får semester på torsdag skulle behöva en liten extra pausdag. Pusshej!


Inga kommentarer: