fredag 2 juni 2017

Stoppa tiden!

Jag vill ha det såhär jämt! Jag får inte nog av denna lilla varelse ❤️
I natt vaknade hon första gången vid typ 03.30, skönt. Då åt hon och sov vidare till nu när jag väckte henne vid 7.45. 

Vi tog vår första lilla promenad själva i onsdags, bara hon och jag. 
Man får ju passa sig så att man inte kör in i något när man går och kollar på denna lilla hela tiden 😊 Vi tog bara en liten promenad, ville känna hur det kändes i snittet och se vad fröken sa om att åka vagnen så. Hon slocknade direkt och det kändes så skönt att kunna röra på sig lite. Längtar efter långpromenader med min prinsessa ❤️ Nu har jag inte tagit en enda värktablett på typ 1,5 dygn och det känns helt okej. Jag kan sova på magen! Jag börjar inte gråta varje gång jag ska upp ur sängen längre. Det känns så himla skönt att det går åt rätt håll 😍

I dag ska vi ner till Karlskrona och göra höftledsscreening på lilla sessan. Ska kika förbi jobbet också, det är ju ett par stycken som vill se underverket ❤️

Pusshej!

Inga kommentarer: