fredag 22 augusti 2008

Håhåjaja!

Ja då va det fredag igen. Har egentligen skitmycket att göra, men jag är såå trött o seg! Har precis lagt Theo, tog bara 45 minuter idag, de två senaste dagarna har det tagit 1,5timmar! Det är den nya sängen, han vill ju inte att man lämnar honom, o då är det ju smidigt att bara klättra ner och springa efter mamma... Usch jag grät av utmattning både igår o i förrgår, idag gav jag upp lite o la honom i spälsängen som står bredvid den nya. Jag ska upp vid typ 4 imorrn så jag har inte den orken att ligga o vänta på att han ska somna, jag får jobba på det i veckan som kommer.
Japp imorrn åker vi till Ullared, Malin, Jag och Martina (Malins syster). Vet inte om jag kanske hänger med till släktkalaset imorrn iallafall, blir säkert ingen utgång för oss, tror inte Malin är så sugen... Men men den dagen det problemet!
Theo är så otroligt duktig på dagis, ni anar inte, idag sprang han in direkt o hade knappt tid o säga hejdå! Det är så skönt att han trivs! Igår va jag lite nervös över att lämna honom för första gången då hans inskolningsfröken Lena inte skulle börja förrän vid typ 9, men det gick ju hur bra som helst, han gick till Inger istället o sen gick de in o lekte o vinkade till mej i fönstret... Alla fröknarna säger att han är en sån goding, alltid glad o duktig med mat o sömn... Och den stoltaste mamman har han också :-)
Skulle haft sovgäster här i helgen, Ricke ringde igår och undrade om han o hans tjej kunde sova här, de skulle till punk/rock festivalen. Så jag städade iordning det värsta överallt, fixade till i gästrummet och på toaletterna. Sen ringer han o säger att de fått låna en husvagn hos en familj de känner här. Det va nog ganska bra iallafall, känns så dumt att be dem va lite tysta när de ska sova i rummet bredvid Theo. Plus att jag ska upp o härja vid 4 imorrn så de kanske vaknar av det. Men nu fick jag lite städat iallafall :-D
Ja nä, jag måste nog ta o slänga mej i duschen nu, så jag kommer i säng hyffsat tidigt...
Vill skicka en extra stor kram till min älskade syster! Vi älskar dej och saknar dej!
Pusshej!

Inga kommentarer: