tisdag 19 augusti 2008

Regn regn regn...

Det är nästan så att man börjar tröttna på regnet nu... Speciellt när man har en bit till dagis nu med. Man va nog lite bortskämd innan när man hade dagmamman i huset bredvid. Men Theo verkar trivas som fisken i vattnet på dagis, känns såå skönt! Igår va han där från 9 till 13.00, jag gick därifrån runt 9.30, men det hade gått superbra, ätit jätteduktigt och sovit i vagnen i 40 minuter! Idag är första dagen han ska va där när vi jobbar, fast det skulle egentligen bara bli 1,5h eftersom jag börjar vid 15, men de tyckte att han skulle komma lite tidigare så det inte blir så hattigt. Så 11.15 ska han va där idag så han äter o sover där med.
Igår em åkte vi till Ikea o köpte en ny säng till Theo, han bara flyttar runt spjälsängen i rummet och klättrar nu så vi tyckte det va dags! Så det blev en stoor säng, lite för stor i hans lilla rum tycker jag, men det är väl en vanesak. Vi får se om han gillar den och kan tänka sig att sova i den :-)
På lördag åker vi till Ullared Malin och jag, det är ÄNTLIGEN bestämt nu, ska bli så kul, behöver verkligen en massa kläder till snutten nu.
Igår pratade vi med Emma på msn, och hade webcamerorna på, Theo va så söt han blev så chockad när han såg Emma sitta o vinka så han bara : Emma!! What what what? Emma, Emma, What! Det är såå sött när han kör sin engelska! Vi saknar Emma så mycket redan! Hur ska detta gå!?
Nu tycker inte Theo att jag ska skriva mer så jag får väl sluta då!

Lägger in en bild från hans första dagisdag förra veckan.

Hej hopp!

Min stora pojk!

Inga kommentarer: