måndag 20 oktober 2008

.....jag är ett måndagsbarn....

Av nån konstig anledning känns det som att jag alltid skriver på måndagar. Kan ju iofs bero på att jag nästan alltid är ledig då :-P Idag börjar jag vid 17, så det är några timmars dötid innan.

Vaknade av klockan i morse, vid halv nio! Helt sjukt, så skönt att man får sova på mornarna just nu. Men jag har lärt mej att man inte ska skryta för mycket, det vänder lika fort igen!

I helgen har vi varit lediga. I lördags va jag och klippte mej i Eringsboda, färgade och slingade med, lite ljusare denna gången och mer slingor. Blev så himla missnöjd förra gången när det blev så mörkt! Saknar faktiskt mitt blonda hår lite. Fast jag tror ändå jag passar bättre i mörkt ? Beror nog lite på vad man har för frisyr med, och hur tjock man är i ansiktet ;-)

Igår gick vi en runda och stannade till i lekparken på vägen hem, det va mkt populärt! Försökte få några fina bilder, men han vägrade ta ut nappen (måste nog va lite hårdare på att han bara får ha den när han sover), men efter en stund tappade han den i gruset o då gick han med på att mamma fick ta den i fickan. Ett par bilder fick jag iaf till slut...

Sötungen! Bry er inte om snoret ;-)

Tänk att mamma för en gångs skull tänkte efter före och tog på regnbyxorna! Det underlättar ju en hel del. Gick till och med att åka rutschkana (stavning?)med dom!

Inga kommentarer: