fredag 24 oktober 2008

Tjabba tjena hallå!

Ja de flest tycker väl att det är superskönt att det är fredagkväll... Typ alla utom jag som har en jobbhelg framför mej! Två tidiga mornar till nu. Är fortfarande helt täppt i hela huvudet med känns det som. Slutade iaf ett par timmar tidigare idag o åkte in till stan. Behövde verkligen skor till Mr.T o mej själv förståss! Började kännas lite dumt att lämna Theo på dagis i ofodrade gummistövlar, det är ju ganska så kallt på mornarna, har t.o.m. skrapat rutorna ett par gånger... Men nu har han superfina varma kängor!


I onsdags hade vi fullt upp, först va vi och fikade med Anna och Alma:

Liten godmorgonpuss!


Alma-sötisen äter bil =)

Theo har som vanligt myror i brallan! Klättrar uppe på ryggstödet

Sen kom Ita hit och hälsade på, märkte nu att hon tyvärr nte fastnade på nåt kort! Blev som vanligt bara en massa kort med Theo. Fast roligt hade vi! Va i lekparken på eftermiddan!

Riktigt kul att gunga!

Min egen lilla sötnöt!

Tittut!

Japp så va det med det. Tänkte jag skulle ta o öppna en burk med ananas nu, känner mej lite sugen på det, men om jag inte hittar nån får jag väl ta nåt annanat haha, kunde inte låta bli EMMA!! Nä nu ger jag upp! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: