fredag 5 november 2010

Halloj halloj!

Nu kommer jag in här en sväng igen =)
Tiden rusar iväg som vanligt. Denna veckan har jag haft praktik måndag tisdag och nu har jag haft självstudier ons tors fre, så jag har faktiskt fått lite gjort. Känns som att den pausen va välbehövlig, o nu är det helg, sen tar vi nya tag! Och sen är det ju snart jul med ;-)

Idag sa fröken på dagis att Milo är ett äkta dagisbarn! Han går alltid runt och är superglad och dansar, han har börjat flirta lite med en tjej med ;-) haha min lille charmör. O Theo är så duktig och hjälpsam och hjälper till med allt på dagis, städar och plockar undan disken och hjälper fröknarna =)
SÅ stolt över mina underbara pojkar!

Idag blir det lugnt fredagsmys här hemma. Och helgen är väl ganska oplanerad också faktiskt... Lite till skolarbete har jag, men det ska nog inte ta upp så mkt tid =)

Nä nu ska jag ut och hämta lite ved och börja elda =) Pusshej!

Inga kommentarer: