tisdag 9 november 2010

Roliga nyheter!

Kom precis ut från sjukhuset, och står och väntar på tåget... Sara är sjuk idag med så det är lite ensamt, men jag klarar mej ;-) hade nyss ett litet samtal med chefen om upplägget på praktiken. O hon sa att vi är garanterade sommarvikariat om vi vill stanna! Så det känns otroligt skönt! Kommer va kvar på 55an till jul, sen ska Sara o jag byta avdelning...

Idag har jag varit med på angio och PCI, det va väldigt intressant, inte alls läskigt som vissa sa att det skulle va ;-) nu vet man lite mer om vad det är man skriver om!

Och så vill jag säga att jag verkligen hamnat på bästa avdelningen! Helt ärligt alltså! Idag va de där från teve och intervjuade anställda för att Thoraxcentrum i Karlskrona är Sveriges bästa i sitt slag! Det ni! Så vi har precis ätit tårta =) o kolla gärna på sydnytt ikväll vid 19.15 om ni är nyfikna på vart jag håller hus och vad vi pysslar med! Pusshej!

Inga kommentarer: