torsdag 11 november 2010

Känns helt okej =)


Det har varit mycket denna veckan! Som ni förstår så har vi ett tufft schema med prov var och varannan dag. Igår gjorde jag ECDL modul 2 testet. Hade inte pluggat typ alls, och jag va ganska nervös faktiskt.
När jag väl satt där och gjorde provet så satt jag och svor alldeles för mycket, det va skitsvårt och inte alls sådana frågor som jag räknat med. Det va med en klump i magen jag tryckte på OK-knappen som skulle ta mej till resultatet. 75% ska man ha för att klara det. Lyckan va gjord när jag såg 83% på skärmen! Åhhh va lättad och glad jag blev, 83% är ju ändå inte jättemånga fel på 36 frågor. Så efter provet så gick 5 glada tjejer ner till Pream-fiket och firade =) Jag, Linda, Tess, Elin och Sara va det i vanlig ordning =)
På eftermiddagen sen fick vi tillbaka ett annat prov vi gjort, muskelprovet... Det gick inte lika bra, nästan alla i klassen får komplettera, så även jag, fast bara på två små skitgrejer så det va ändå inte så farligt...
Och som jag sa i tidigare inlägg så fick vi tillbaka ännu ett prov idag som inte kunde gått bättre! VG, det kan man inte va annat än nöjd med =)
De andra i familjen är hos barnens farmor och äter middag och så... själv har jag zumbat och njutit av lugnet. Väldigt skönt att få en stund för sig själv ibland =)
Nä nu ska jag ta och ringa till mamma, det va längesen jag pratade med henne! Pusshej

Inga kommentarer: