måndag 19 mars 2012

Godmorgon!

Trött idag känner jag... Jag som alltid varit morgonpigg innan, det känns som att det börjat vända... Hade lite svårt att somna igår, låg och tänkte på allt och ingenting.

Denna veckan är fylld av läxor, praktik och jobb... Känns som att det är mycket plugg nu igen. Prioriterade liksom bort sånt i helgen och njöt av helgen på riktigt. Det behöver man ibland.

Just det, jag har ändrat om mitt examensarbete rätt rejält med. Fick en snilleblixt i fredags så nu har jag att göra med det kan jag säga. Men jag tror det blir bättre i slutändan :) lite mer klarhet i det hela :) nä nu tar jag lite musik och slappar hela vägen ner till Bergåsa :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

All lycka till med allt pluggande och allt det andra! Hoppas vi kan ses snart, miss you!<3 Styrkekramar och Puss!<3