söndag 4 mars 2012

Slöar...

Sitter i soffan och slöar... Inte så mycket på teve just nu. Lämnade barnen för några timmar sedan, sen satte jag mig med bokföringen en stund tills jag fick den smarta idén att svida om till träningskläder och hoppa upp på crosstrainern. Vi har ju satt upp en teve framför nu med så det gör det hela lite lättare. Satte i The Holiday" och då tickade minuterna iväg. 43 minuter blev det idag, skitnöjd med tanke på att bara en stund innan var träningslusten långt långt borta.

Snart ny vecka igen. Känns riktigt skoj, helt ärligt, jag kommer att få så mycket gjort denna veckan om allt går som planerat. Måndag och tisdag- är det som vanligt praktik. Onsdag- ska jag jobba (sjukt mycket plugg varje kväll hela veckan), torsdag- skola med bokföringsprov plus möte med min examensarbete-handledare. Fredag blir det plugg för hela slanten då klassen ska göra studiebesök på sjukhuset i Kalmar och kolla in röntgen, patologen och klin fys, men de ställerna har jag varit på i Karlskrona så jag vet hur det funkar, så jag slipper undan =) Lördag kanske kanske jag drar med mamma till stan för att köpa lite vårgrejer =) Söndag kanske jag träffar min älskling, vem vet ;-) Träning måste ju hinnas med också men just nu går får skolarbetet komma före... Men jag hinner, jag hinner... Ha en trevlig kväll! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så duktig Bunny!<3 Som pluggar och tränar och står i!<3 PussKram!<3