fredag 23 mars 2012

Rolig grej...

Va inne på toaletten och skulle byta om till träningskläderna, ordningsam som man är så har man alla kläderna liggande på golvet... Rätt som det är så springer en riktigt äcklig spindel över golvet och innan jag hinner få tag i den (ta kål på den) så springer den in i mina träningsbyxor :-S jag försöker skaka ut den men den är borta... Tror ni jag vågade ta på mig byxorna??? Nope, fick rota fram ett par gamla helt enkelt...

Efter träningen så ristade jag byxorna igen och ut kom äcklet... Tur jag inte tränade i dem :-P japp det är det mest spännande som hänt mig idag ;) har varit en sväng i skolan med Sara också, betalat lite räkningar och beställt lite kläder från hm :) Imorrn blir det pluggfritt och mys med min älskling. Tåg in till Kalmar på kvällen för att gå ut och äta med, kanske får vi sällskap!?

Här kommer en fin bild från träningen :) pusshej!

2 kommentarer:

Sara sa...

Snygg e du ;) Men jag kan ju haka på imon?! Hehehe PUSS!

Lufsan! sa...

Åh, Snygg Pingla!<3 Tack för igår! Supermysigt!<3 Pusskram!<3