fredag 2 november 2012

Klurigt

Godmorgon!

Efterlängtad fredag idag. Gårdagen va precis som alla andra dagar, stressiga... Jag flexade ut en timme tidigare efter en rörig dag på jobbet som dock slutade på ett bra sätt :) När jag kom hem så va det bara att hoppa in i bilen och åka vidare till Kalmar för att hämta pass och köpa lite grejer. Vi kom in 18.20 typ, innan klockan va 19.00 hade vi hämtat ut passet, köpt ny resväska till mig, köpt golv och lister. Efter det sen tog vi Ikea och handlade det sista till köksön. Så vi va väldig effektiva och hemma innan 21.00. Då va vi värda thaimat framför Revenge på teven.

Nu till världsproblemet. Jag har fått till det nu med bloggandet på ipaden MEN, den tar så dåliga bilder så det är inte alls kul att lägga ut dem här... Och att ta kort med mobilen och sen skicka över och greja är ju lite väl jobbigt så här tidigt på morgonen ;) Får nog klura på det lite till...

Men nu är i alla fall det viktigaste inför resan fixat. Pass, check! Resväska, check! Bikinisar, check! Så nu är det bara resten med! Och mamma: Igår fick vi hem EU-korten med ;)

Imorrn ska jag hämta grabbarna med så jag får lite extra gos innan vi åker. Plus att jag tar föräldraledigt nästa fredag och då ska vi mysa så mycket vi bara hinner innan de åker till mormor och  Dan. Milo har gett mormors Dan ett nytt smeknamn. Förra veckan när de skulle komma på fika så sa jag att "på lördag kommer mormor och kanske Dan", "Jaha menar du lilla Dan" haha tycker det va så gulligt så nu får han heta lilla Dan!

Nu ska jag lyssna på lite p!nk och slappa. Jag har inte glömt säga att vi ska se henne i Sthlm i maj va, bokat och klart :) Pusshej!!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Så duktiga och effektiva ni är!<3 Gullig Milo är, hihi, Lilla Dan.<3 Pusskram!<3