tisdag 20 november 2012

Hemma i vardagen...

I lördags natt kom vi hem. Kallt land vi lever i :-S Vi har haft en underbar semester och jag saknar verkligen värmen. Men inte lika mycket som jag saknade barnen! Jag överraskade kidsen med att komma på Theos träning i söndags, Milo blev såååå glad tror han frågade 15 gånger på en timme "Mamma, har du kommit hem nu!?" Theo blev givetvis med glad men han hade ju fullt upp, och det är ju inte riktigt så att man vill springa och pussas med sin mamma när alla killkompisarna är där ;)

Nu har vi i alla fall kommit in i vardagen med jobb, matlagning, tvätt, handling och idag körde jag till och med första träningspasset efter semestern :) Skönt, tänkte att jag skulle pausa några dagar till men jag va faktiskt sugen :) Rätt skönt att koncentrera sig på annat en stund.




Grabbarna fick lite presenter med :) Nej jag köpte inte solglasögon i november, Milo kände nog bara att det hörde till looken lite ;)

Theo blev superglad för sin nya Messi-dress :)

Det är fullt ös på jobbet med, men roligt som vanligt. Jag missade första intro-dagen i LISA-utbildningen jag ska gå. Hoppas inte det gjorde så mkt, som sagt mest intro och presentationer tror jag. Det känns rätt stort för mig att jag ska gå den här utbildningen, eller det ÄR stort! Men det ska bli sjukt kul och spännande. Fortsättning följer i februari :) Nu behöver jag ladda batterierna, känner mig minst sagt ur balans just nu... Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Welcome home! ;-) Fina bilder på er tre sötnosar!<3 Pusskram!<3