torsdag 29 november 2012

Phew!

Det blev lite stressigt igår, men vi hann till kettelbellpasset i tid. Och riktigt roligt va det! Än så länge har inte träningsvärken slagit till men jag känner en viss seghet i benen. Marklyft och utfall ger mig ALLTID träningsvärk och i kombination med alla nya övningar vi körde igår så är det bara att invänta en härlig värk i framför allt benen ;) Men som sagt, roligt hade vi! Det va ju så längesen Anna och jag träffades och snackade med så det va en mycket trevlig kväll! :) Nu ska jag faktiskt vila en stund, 2 dagar kvar att jobba denna veckan innan helg, kanske ska slå till och köra till jobbet imorrn så jag kommer iväg lite tidigare och då kan komma hem lite tidigare :) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för igår!:-) Blir en kul fredag som sagt, Hej träningsvärk lixom, haha. ;-) Pusskram!<3