torsdag 6 december 2012

Brrr, lite kallt..

Idag la jag till både mössa och halsduk i påklädningen, så nu frös jag bara om fötterna ;)

Idag blir det glöggfika på fritids efter jobbet, så vi ska försöka få dit hela familjen samtidigt :) Det kan ju va mysigt :)

Lite extra tid hade varit fint att få i julklapp, man hinner ingenting om kvällarna när man kommit hem... Allra minst laga riktig mat... Och om sanningen ska fram har jag börjat tröttna på maten i cafeterian på jobbet. Men jag skar upp lite sallad igår och så hade jag ett par tortillabröd över så det får det bli idag :) Det är bra med dessa kortare veckor då klara man sig på lite lättare lunch. Äter oftast fiberhavregrynsgröt på frukostfikan och då håller man sig mätt väldigt länge.

Än så länge känner jag inte av någon träningsvärk men det kommer nog när jag suttit still på jobbet en stund ;)

Idag behövde vi inte vänta på tåget så vi kom faktiskt iväg i tid :) Då kanske vi inte blir så sena :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Mys med glöggfika.:-) Ja, mer tid önskar jag oxå i julklapp.;-) Brrr, kallt idag som sagt... Pusskram!<3