torsdag 27 december 2012

Jobbdags :)

Idag är det lagom lugnt på bussen. Många är lediga, men inte jag inte. Idag är det jag och Lotta som håller ställningen på jobbet, de andra 4 är lediga och sover säkert gott i sina sängar just nu :)

Vi hann in en sväng till Kalmar med igår, hittade lite finkläder till sambon och alla barnen, kommer va helt omringad av snygga killar på nyår :) Jag fick tag i en kettlebell till mig själv också, men träningen kommer jag nog inte att ta tag i förrän efter nyår när allt har lugnat ner sig lite :)

Just det ja, nyår blir hemma hos oss i år, det vart ingen annan som va sugen på att ta sig an det, men det är skönt att ha barnen på hemmaplan och bara kunna stoppa de i sina sängar direkt istället för att de ska sova på någon soffa någonstans och sedan krabba med taxi och sånt! Vi får se hur många vi blir, det verkar inte som att det blir alltför många i alla fall.

Tänk om denna bussen kunde gå nån gång med... Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, vad skoj med Kettlebell.:-) Jobba lugnt Kluddan!<3 Pusskram!<3