fredag 14 februari 2014

Alla ❤️- dag

I dag ska jag ut på äventyr ;) Jag ska ner till stan (Karlskrona) och stå på arbetsförmedlingen och göra reklam för mitt yrke :) Det ska bli supertrevligt. Det var en gammal kollega från thorax som mailade och undrade om jag ville följa med henne på det här. Det är i stora drag bara så att vi ska stå och svara på frågor och se söta ut. Vi var rörande överens om att vi nog ska klara det här ;) nu håller vi tummarna att tåget håller tiden!! 

Premiär för min nya kavaj :) 

Redan vid lämning på dagis fick jag ett hjärta av mitt lilla hjärta! Den här dagen är verkligen Milos dag, han är verkligen inne i en period med hjärtan, min lille konstnär ❤️ Varje teckning han gör nu innehåller minst 10 hjärtan, röda, för de måste vara röda. pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Wohooo, så snygg du är i din kavaj!<3 Kommer säkert gå kanonis Kluddan!<3 Åh, Gullige lille Pussgurkan, så fint han gjort! Han är så duktig!<3
PussKram!<3